Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΙΚΑΛΕΦ-ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΛΕΥΤ. ΛΙΝΤΟΒΟΗ;


Τριγμοί στη δημοτική ομάδα του Σωτ. Μικάλεφ καθώς η ανεξαρτητοποίηση του Λευτ. Λιντοβόη δεν αποκλείεται να ανοίξει τον "Ασκό του Αιόλου" στην παράταξη της πλειοψηφίας.
Αυτό γιατί, τουλάχιστον δύο δημοτικοί σύμβουλοι (Κότσης, Αντωνάκης), εκφράζουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, την έντονη δυσαρέσκεια τους για τις επιλογές και πολιτικές που ακολουθεί ο Δήμαρχος Κερκυραίων.
Σήμερα, ο Λ. Λιντοβόης παραχώρησε συνέντευξη τύπου, όπου καταλόγισε μεταξύ άλλων στο Δήμαρχο ότι "συμπαρασύρει τη δημοτική ομάδα στο γκρεμό της ανυπαρξίας".
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, "ο Δήμαρχος επιθυμεί όποιος εναντιώνεται στη δική του θέληση, να συκοφαντείται και να λασπώνεται".
Σημείωσε ακόμη και τα εξής:
"Έχω βιώσει επανειλημμένα τέτοιες καταστάσεις, έχω δεχθεί προσβολές.
Όλοι βλέπουμε ότι αυτή η δημοτική αρχή δεν μπορεί να συνεχίσει να παράγει έργο για το οποίο δεσμεύθηκε μέσα από το πρόγραμμά της.
Στόχος μου είναι στο υπόλοιπο τη θητείας μου να στηρίξω τη δημοτική αρχή σε οτιδήποτε εποικοδομητικό. Θα με βρουν όμως ενάντιο σε ότι δεν είναι προς το συμφέρον των δημοτών.
Ας μη παραπονιέται ο Δήμαρχος ότι έχω τραβήξει το δικό μου δρόμο. Στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. απηύθυνε στο πρόσωπό μου λόγια προσβλητικά που δεν επιτρέπουν στην αξιοπρέπεια μου να συνεχίσω τη συνεργασία μαζί του".
Ερωτήσεις
Μετά από ερωτήματα που δέχθηκε ο κ. Λιντοβόης απάντησε πως δεν αποστασιοποιήθηκε νωρίτερα από τη δημοτική ομάδα (όταν παραιτήθηκε από αντιδήμαρχος) γιατί θέλησε να κάνει υπομονή μήπως φανούν σημάδια ανάκαμψης.
Πρόσθεσε πως δεν έχει καμία συνεργασία με σύμβουλο άλλης παράταξης, ότι δεν τον αγγίζει η λάσπη και οι επιθέσεις που δέχεται, ενώ τόνισε ότι εντός της δημοτικής παράταξης, υπάρχουν και άλλοι δυσαρεστημένοι, με τον κ. Μικάλεφ, σύμβουλοι.
Δήλωση Μάμαλου
Για την ανεξαρτητοποίηση Λιντοβόη ρωτήθηκε χθες ο αντιδήμαρχος των Τ.Υ. Γ. Μάμαλος.
Οπως τόνισε πρόκειται για μία προσωπική επιλογή του κ. Λιντοβόη, πολύ δυσάρεστη κατά την άποψή του.
“Η Δημοτική Αρχή έχει την υποχρέωση να τηρήσει το λόγο που έδωσε στον κερκυραίο δημότη και να προχωρήσουμε έστω και χωρίς τον Λευτέρη».
Με αφορμή τις αναφορές Λιντοβόης για ανικανότητα του Δήμου να δώσει ουσιαστικές λύσεις στα προβλήματα του τόπου, ο κ. Μάμαλος σημείωσε πως “από την πλευρά του κάνει ότι μπορεί και προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα του τόπου μας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: