Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΥΠΑ ΣΤΟ Ν.ΔΕΝΔΙΑ

Aπάντηση στα όσα είχε δηλώσει πρόσφατα ο βουλευτής Ν. Δένδιας για το Σύλλογο Υπαλλήλων ΥΠΑ Κέρκυρας, με την ευκαιρία της επίσκεψης κλιμακίου καθηγητών του ΕΜΠ για το ζήτημα της κατασκευής νέου αεροδρομίου στη Λευκίμμη, δίνει, ο Σύλλογος με σχετική και έντονα επικριτική του ανακοίνωση.
Ειδικότερα, αναφέρει τα εξής:
"Με περισσή ευκολία ο βουλευτής Κερκύρας της ΝΔ κ. Νικ. Δένδιας σε δηλώσεις του την Δευτέρα 12 Οκτ. χαρακτήρισε τον σύλλογο Υπαλ. ΥΠΑ Κερκύρας και την ΥΠΑ στο σύνολο της γραφειοκρατικό μηχανισμό που ευθύνεται για την εικόνα της χώρας.
Αντί να απολογηθεί :
1ον γιατί επί 5 χρόνια δεν προχώρησε η ολοκλήρωση του ημιτελούς έργου επέκτασης της πίστας αεροσκαφών
2ον γιατί δεν αντιμετωπίστηκε το μείζον πρόβλημα της αίθουσας αναχωρήσεων εξωτερικού, ούτε καν δια της περίφημου αναδιάρθρωσης των υπαρχουσών αιθουσών, που ο ίδιος υποσχόταν το 2005
3ον γιατί παραμένει ανενεργός και σκουριάζει στα υπόγεια του αεροδρομίου ο περιβόητος Υποσταθμός Μέσης Τάσης πού επί 1,5 χρόνο δεν έχει συνδεθεί στα δίκτυα αεροδρομίου και ΔΕΗ.
4ον γιατί το τμήμα πληροφοριών υπολειτουργεί και καμιά οργανική θέση δεν έχει καλυφθεί και
5ον γιατί δεν βοήθησε τον Δήμο να ολοκληρωθεί το μείζονος σημασίας θέμα της παράκαμψης του αεροδρομίου,
προσπαθεί να πείσει την Κερκυραϊκή κοινωνία ότι η Κέρκυρα έχει ανάγκη ένα νέο μεγάλο ιδιωτικό αεροδρόμιο και μάλιστα κομβικό για την βορειοδυτική Ελλάδα.
Εάν ήθελε ποτέ υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο, θα αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία. Να εξυπηρετείται δηλαδή η χερσαία χώρα από νησιωτικό αεροδρόμιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Εκτός και αν στις υποδομές θα συμπεριληφθεί, με πρόταση του, και γέφυρα τύπου Ρίου-Αντίρριου σύνδεσης της Κέρκυρας με τις ηπειρωτικές ακτές.
Γιατί είναι βέβαιο ότι, χωρίς γέφυρα Λευκίμμης-Ηγουμενίτσας, οι προοριζόμενοι για την βορειοδυτική Ελλάδα επισκέπτες θα χρησιμοποιούν τα αεροδρόμια Ιωαννίνων και Ακτίου η και το νέο Αλβανικό αεροδρόμιο, ύστερα μάλιστα και από την κατασκευή της παραεγνατίας οδού που χρηματοδότησε ο υφυπ. Οικονομικών κ Μπέζας.
Δηλώνουμε για ακόμη μία φορά ότι ο σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΑ Κερκύρας δεν είναι αντίθετος στην κατασκευή νέου Κρατικού Αεροδρομίου με τις προϋποθέσεις που κάθε καλόπιστος και λογικός σε αυτό το νησί θα έβαζε.
Ητοι:
Α) Μελέτη σκοπιμότητας (γιατί χρειάζεται, μέγεθος κλπ)
Β) Μελέτη χωροθέτησης
Γ) Παράλληλη κατασκευή υποστηρικτικών υποδομών
Δ) Περιβαλλοντικές μελέτες για το σύνολο των Έργων

Ο κύριος βουλευτής οφείλει επίσης να απαντήσει αν είναι υπέρ η κατά του εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου μέσω ΣΔΙΤ και παραχώρηση της εκμετάλλευσης του στον ιδιώτη επενδυτή και
αν είναι υπέρ η κατά της δημιουργίας εμπορικού κέντρου στο αεροδρόμιο από τον ιδιώτη επενδυτή.
Όσον αφορά την ευθύνη των εργαζομένων ή των φορέων συλλογικής έκφρασης τους για την κατάσταση της χώρας, η Κερκυραϊκή κοινωνία και η Ελληνική στο σύνολο της έχουν πλήρως αντιληφθεί τα τελευταία χρόνια γιατί η Ελλάδα βρίσκεται πράγματι σε αυτά τα χάλια. Κουμπάροι, δομημένα ομόλογα, μεταρρυθμίσεις απορρυθμίσεων, η αγορά της ετ. «Γερμανός», η εκποίηση δημόσιας περιουσίας και πλούτου, η Ζαχοπουλειάδα, η Εφραιμιάδα και άλλα ών ούκ εστι αριθμός ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: