Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ


Προβληματισμό αναφορικά με τη διαχείριση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης, αλλά και αντιπαράθεση γιατί δεν εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα η προ 4ετίας απόφαση του Δ.Σ. Κερκυραίων για την απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων από το Σαρόκο, προκαλεί ο τραγικός θάνατος της 45χρονης δικηγόρου.
Σήμερα, μέλη του δικηγορικού συλλόγου και απλοί πολίτες κατέλαβαν συμβολικά τον τόπο του μοιραίου δυστυχήματος, ενώ σε συνάντηση με το Δήμαρχο Κερκυραίων, ζήτησαν να προχωρήσουν ότι έργα πρέπει να γίνουν, για να μη θρηνήσουμε ξανά θύματα, με τον -άδικο-τρόπο που χάθηκε η άτυχη γυναίκα.
Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ
Από την πλευρά της η Νομ. Αυτοδιοίκηση κινείται προς τρεις κατευθύνσεις, για την επίλυση του προβλήματος της εκτροπής της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από το κέντρο της πόλης.
Η πρώτη αφορά την κατασκευή του εσωτερικού δακτυλίου της πόλης, για τον οποίο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ολοκλήρωση των πολεοδομικών μελετών στις πολεοδομικές ενότητες Αγίου Σπυρίδωνα και Κωτσέλλα., που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.
Για τον εξωτερικό δακτύλιο, αναγκαία προϋπόθεση είναι η ολοκλήρωση της πολεοδομικής ενότητας Καθολικών Καλογραιών, ειδικά στο τμήμα της που εντάχθηκε πρόσφατα στο τροποποιημένο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης.
Η παράκαμψη της πόλης, που συνδέει τους τρεις κύριους οδικούς άξονες του νησιού:
•στην περιοχή Τσάρου την Εθνική Αχιλλείου, στην περιοχή Τρίκλινου την επαρχιακή οδό Πέλεκα και •στον Ποταμό την Εθνική οδό Παλαιοκαστρίτσας, είναι αντικείμενο μιας νέας μελέτης που συγχρηματοδοτείται από τη Νομαρχία και την Περιφέρεια Ιόνιων Νησιών, προκειμένου να είναι έτοιμη για εκτέλεση με πόρους είτε του ΕΣΠΑ είτε άλλου χρηματοδοτικού προγράμματος.
Δηλώσεις Γ. Βραδή-Σωτ. Μικάλεφ
Ο πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Γ. Βραδής σε δηλώσεις του, σημείωσε ότι κύριος στόχος της κινητοποίησης ήταν να προκληθεί ενδιαφέρον και αντίδραση απο τους ενεργούς πολίτες για να γίνουν οι υποδομές που δικαιούται η Κέρκυρα.
Στο Δήμαρχο
Στη συνάντηση που έγινε με δικηγόρους και κατοίκους στο Δημαρχείο, ο κ. Μικάλεφ,σημείωσε πως από την αρχή της θητείας του στόχος ήταν να γίνουν οι παρακάμψεις Αεροδρομίου και Πλατυτέρας που σε συνδυασμό με τον εσωτερικό-εξωτερικό δακτύλιο, θα λύσουν ή θα αμβλύνουν το πρόβλημα.
Ο Α. Κουρής
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Κυκλοφορίας του Δήμου Ανδρέας Κουρής, μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο, εξαπέλυσε βολές κατά της προηγούμενης δημοτικής αρχής γιατί, όπως τόνισε, ουδέποτε εφαρμόστηκε ή έστω αποσύρθηκε απόφαση που το Δημοτικό Συμβούλιο είχε πάρει το 2005 με την οποία απαγορευόταν η κυκλοφορία μεγάλων φορτηγών στο κέντρο της πόλης.
Μετά το δυστύχημα της Παρασκευής, ο κ. Κουρής δήλωσε ότι ξεμπλοκάρει το θέμα της έναρξης των διαδικασιών για την κατασκευή παρακαμπτηρίου δρόμου από την αρχή της οδού Μιλτιάδου Μαργαρίτη προς τον κόμβο της Πλατυτέρας ο οποίος θα περνά μπροστά από το Συνεδριακό Κέντρο της Μητρόπολης. Σύμφωνα, επίσης, με τον κ. Κουρή, ο Δήμος Κερκυραίων έχει καταθέσει αίτημα στη Γενική Γραμματεία της Περιφέρειας για τροποποίηση του κόμβου αυτού που προκαλεί προβλήματα στην κυκλοφορία προς και από το λιμάνι, ώστε να αποκτήσει κυκλική μορφή.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Κυκλοφορίας εκτιμά ότι το έργο θα ξεκινήσει να υλοποιείται μέσα στους επόμενους μήνες και με την ολοκλήρωσή του θα δεχθεί την κίνηση των μεγάλων οχημάτων από το νότιο στο βόρειο συγκρότημα της Κέρκυρας και το λιμάνι.
Συνυπεύθυνοι όλοι
“Η απόφαση που λάβαμε στο δημοτικό συμβούλιο το 2005 για την απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων απο το κέντρο της πόλης,δυστυχώς καταργήθηκε στην πράξη” δηλωσε από την πλευρά του ο πρώην πρόεδρος της Επ. Κυκλοφορίας του Δήμου Κερκυραίων Ν. Αυλωνίτης.
Οπως είπε, “συνυπεύθυνοι είναι όλοι και αυτό γιατί ανεξάρτητα απο τη μη εφαρμογής της απόφασης, πρώτιστα θα πρέπει οι πολίτες να σέβονται την πόλη και τους εαυτούς τους”.
Ο κ. Αυλωνίτης ζήτησε απο Αστυνομία, Τροχαία, Δημ. Αστυνομία να εφαρμόσουν τις υπάρχουσες αποφάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: