Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Περιοδείες Στέφ. Γκίκα στους Δήμους Αχιλλείων - Μελιτειέων - Φαιάκων


Συνέχισε τις περιοδείες του ο Υποψήφιος Βουλευτής της ΝΔ κ. Στέφανος Γκίκας, τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009 όπου επισκέφθηκε Δημοτικά Διαμερίσματα των Δήμων Αχιλλείων και Μελιτειέων.
Στις ομιλίες του ο κ. Γκίκας εξήγησε την απόφαση ευθύνης που πήρε ο Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής να διεξαχθούν τώρα οι εκλογές. Εξήγησε στους πολίτες τους διαφορετικούς προγραμματικούς λόγους των 2 κομμάτων εξουσίας σε ότι αφορά την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι ο Κώστας Καραμανλής παρουσιάζει με υπευθυνότητα την αλήθεια στον Ελληνικό λαό, ενώ αντίθετα ο Γιώργος Παπανδρέου προσφεύγει σε ανεδαφικές υποσχέσεις, οι οποίες αναφέρονται μόνο και μόνο για ψηφοθηρικούς σκοπούς.
Ο κ. Γκίκας παρουσίασε πτυχές του κυβερνητικού έργου, όπως υποδομές, μεταρρυθμίσεις, ενίσχυση του κοινωνικού κράτους, στρατηγικές συμφωνίες κλπ, ενώ παραδέχθηκε, ότι στα προβλήματα της καθημερινότητας θα μπορούσαν να γίνουν ακόμα περισσότερα.
Σε ότι αφορά την Κέρκυρα τόνισε, ότι επιτεύχθηκε μεγάλο έργο και ανέφερε 4 χαρακτηριστικά παραδείγματα: τo νέο νοσοκομείο, την επέκταση του λιμένος της Κέρκυρας, το μεγάλο πρόγραμμα νέων σχολικών κτιρίων και τις εργατικές κατοικίες στον Άγ. Ιωάννη.
Μιλώντας για τη δική του πολιτική παρουσία τόνισε, ότι αυτό που δεσμεύτηκε πριν από 2 χρόνια στον Κερκυραίο πολίτη δηλ. να είναι μαζί του και μετά τις εκλογές το έπραξε στο ακέραιο. «Έχω καθαρή τη συνείδησή μου, ότι μπόρεσα να κάνω το έκανα χωρίς να είμαι Βουλευτής, χωρίς να είμαι διορισμένος κάπου, για το μόνο λόγο που ζητώ το βουλευτικό αξίωμα είναι για να είμαι πιο αποτελεσματικός στις διεκδικήσεις μου για σας τους πολίτες» τόνισε χαρακτηριστικά.
Σήμερα Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009 ο κ. Γκίκας περιοδεύει σε Δημοτικά Διαμερίσματα του Δήμου Φαιάκων, ενώ την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009 σε στέκι νεολαίας της πόλης έχει συνάντηση – συζήτηση με τη νεολαία της Κέρκυρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: