Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Δριμύ κατηγορώ Καλούδη κατά ΚΚΕ

Σκληρή-γραπτή- απάντηση έδωσε στο τοπικό ΚΚΕ ο Γιώργος Καλούδης, μέλους του Εθνικού Συμβουλίου και επιλαχών Βουλευτής Κέρκυρας του ΠΑΣΟΚ.
Αναλυτικά, επισημαίνει:
1. Η υπό τους εδραζώμενο στα Γιάννενα Θεόδωρο Γουλή και τον κ. Πιτσιάβα ,Νομαρχιακή Επιτροπή Κέρκυρας του ΚΚΕ, ως συνήθως, ακολουθεί και εναντίον μου, τη τακτική των ύβρεων και της συκοφαντίας, ως μέθοδο τρομοκρατίας, για να μένει αυτή και τα στελέχη του ΚΚΕ έξω από κάθε έλεγχο και κριτική και να έχουν το άσυλο της ασυδοσίας και της συκοφαντίας, προς ίδιον κομματικόν όφελος.
2. Η ανακοίνωσή τους δεν αναφέρεται καθόλου στην ένστασή μου προς το ΕΚΛΟΓΟΔΙΚΕΙΟ, που αποτελεί αναφαίρετο συνταγματικό μου δικαίωμα και αλλά και πολιτικό μου δικαίωμα αλλά και υποχρέωσή μου, για πλημμέλειες της εκλογής που συνέβησαν, για παραβιάσεις της εκλογικής νομοθεσίας, αλλά και και την παντελώς αόριστη και αναιτιολόγητη απόφαση της Ανώτατης Εφορευτικής Επιτροπής, που ενώ από το νόμο ώφειλε νάχει αιτιολογία, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ, έδωσε στη Κέρκυρα έδρα στο ΚΚΕ.
Μου κάνουν όμως προσωπική επίθεση με αφορμή αυτήν.
Χυδαία και βρώμικη προσωπική επίθεση εναντίον μου έκανε από όλα τα ΜΜΕ της Κέρκυρας, ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ο περίφημος κ. Θόδωρος Γουλής, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Περιφερειάρχης Ηπείρου και Κέρκυρας του ΚΚΕ, προφανώς διότι φοβούνται και ενοχλούνται από τον πολιτικό λόγο μου, ενώ με άλλα πρόσωπα αλληλοχαίρονται, αλληλοσυγχαίρονται και… φιλιούνται.!!! Τόσο πολύ συνεργάζονται !
3. Τη σκυτάλη έχει πάρει και ο κομμουνιστής βουλευτής Χαράλαμπος Χαραλάμπους, ο οποίος, όπως και ο Γουλής ακολουθούν τη πολιτική μέθοδο της λάσπης του Γκέμπελς, προς ίδιον κομματικό όφελος αλλά σε βάρος προσώπων και σε βάρος της Κέρκυρας.
4. Ο κομμουνιστής βουλευτής κ. Χαραλάμπους απειλεί με μηνύσεις για ένα πολιτικό-νομικό δικόγραφο, δηλ. ποινικοποιεί την άσκηση των δικαιωμάτων και στέλνει μήνυμα κομμουνιστικής τρομοκρατίας σταλινικής νοοτροπίας προς πολλούς αποδέκτες, όταν οι κομμουνιστές της Κέρκυρας, αυτού συμπεριλαμβανομένου, ωρύονται όταν ασκούνται ποινικές διώξεις (π.χ. χυτα κλπ κλπ). Οποία υποκρισία !!! και οπορτουνισμός !!!
5. Αρνείται το ζωντανό τηλεοπτικό διάλογο εφόλης της ύλης και διαστρεβλώνει από τηλεόρασης ένα νομικό κείμενο που δεν έχει τα εφόδια να το κρίνει !
6. Έτσι, ενδεικτικά:
α. πρώτα κάνει δηλώσεις εναντίον μου και με υβρίζει … χωρίς να έχει διαβάσει την αίτηση ακύρωσης-ένστασή μου,
β. στις ίδιες δηλώσεις ρητά αναφέρει ότι …δεν πρόκειται να ξανασχοληθεί μαζί μου!!!(ικανοποιημένος που ως γνήσιος κομμουνιστής βουλευτής με εξύβρισε και εκπλήρωσε το κομματικό του καθήκον και χάρηκε και το ιεραρχικά ανώτερο μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Θ.Γουλής), και…
γ. την άλλη ημέρα εκδίδουν ανακοίνωση εναντίον μου η Νομαρχιακή του ΚΚΕ και …ξαναβγένει στο Κορφού Τσάννελ ο κομμουνιστής βουλευτής και με ξαναυβρίζει και με ξανασυκοφαντεί.
Προφανώς τους ενόχλησε και τους θορύβησε η βαρύτητα και η νομική και ουσιαστική θεμελίωση της ένστασής μου.
7. Στην ίδια τηλεοπτική παρουσία ο κομμουνιστής βουλευτής κ. Χαραλάμπους, μεταξύ των άλλων διαστρεβλώσεων ΄και παραπληροφορήσεων που έκανε, περιορίστηκε στον τελευταίο λόγο της ένστασης για τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ και τις προσθαφαιρέσεις , επικαλέστηκε τη παρ.6 του άρθρου 100 του εκλογικού νόμου για τις τριεδρικές περιφέρειες και αποσιώπησε ότι δύο βασικοί λόγοι της ένστασής μου είναι ότι χωρίς τη κατά νόμο αιτιολογία και σιωπηρά υποψιάζεται κανείς ότι εφαρμόστηκε η παράγραφος έξι, ενώ αυτή δεν έπρεπε να εφαρμοστεί γιατί η κατανομή των εδρών της Κέρκυρας έπρεπε να γίνει με βάση τη προηγούμενη παράγραφο 5, η οποία προηγείται, και άρα την Τρίτη έδρα έπρεπε να τη πάρει το ΠΑΣΟΚ.
Ο ιεραρχικά προϊστάμενος Θ.Γουλής, ο κ.Πιτσιάβας και ο κομμουνιστής βουλευτής κ.Χαραλάμπους (πότε τους είδαμε στους κερκυραϊκούς και πολιτικούς αγώνες της Κέρκυρας ;;;;) ας συνειδητοποιήσουν ότικαθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται
και ότι η περίοδος ασυδοσίας και ασυλίας του ΚΚΕ έχει περάσει στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: