Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Παραίτηση Μπούκα από δημοτ. σύμβουλος

Παραιτήθηκε σήμερα από τη θέση του δημοτικού συμβούλου της παράταξης Σαρλή, στο Δήμο Κερκυραίων ο Χρ. Μπούκας. Την θέση του καταλαμβάνει ο Σπ. Βασιλάκης.
Σε ανοικτή επιστολή του προς τους Κερκυραίους ο κ. Μπούκας αναφέρει:
Συνδημότισσες και Συνδημότες,
Κερκυραίες και Κερκυραίοι,
αισθάνομαι την ανάγκη και την υποχρέωση να επικοινωνήσω για μια ακόμα φορά μαζί σας και να σας ευχαριστήσω εκ βάθους ψυχής για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε μέχρι σήμερα.
Προσπάθησα να μην προδώσω την εμπιστοσύνη και τις ελπίδες στο πρόσωπό μου με το λόγο και τις πράξεις μου.
Οι προθέσεις μου είχαν πάντα ένα στόχο:
ο τόπος μας, ευλογημένος από τη φύση, παραμελείται συστηματικά και διαχρονικά από την κεντρική εξουσία με αποτέλεσμα να μην έχει τη θέση που του αξίζει.
Σήμερα υπέβαλλα την παραίτησή μου από την θέση του δημοτικού συμβούλου.
Δεν παραιτούμαι όμως από τους αγώνες για τα μεγάλα κοινωνικά και πολιτικά θέματα του τόπου μας.
Αντίθετα, από άλλη θέση, εκείνη του Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ, θα συνεχίσω με όλες τις δυνάμεις μου, καθαρά και με απόλυτη ειλικρίνεια, να δώσω τους αγώνες με όλο τον Κερκυραϊκό Λαό, για τα δίκαια αιτήματα του τόπου μας.
Ευλογημένος, αλλά αδικημένος ο τόπος μας.
Όσες μεγάλες είναι οι ελλείψεις στην υγεία και τις κοινωνικές υποδομές, στις υποδομές και το περιβάλλον, στους εργαζόμενους και τους αγρότες, στην νεολαία και τον αθλητισμό, στα μνημεία του πολιτισμού, στον τουρισμό, τόσες πρέπει να είναι οι προσπάθειές μας για να τα βελτιώσουμε.
Θα συναντηθούμε πάλι.
Το σχέδιο ”Καλλικράτης” μας δίνει ευκαιρίες να αυτοδιαχειριστούμε επιτέλους τον δικό μας πλούτο, τις δικές μας ευαισθησίες και να κριθούμε όλοι για τις ικανότητές και τις αξίες μας για τις οποίες ποτέ δεν είχα καμία αμφιβολία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: